HOME ABOUT RECIPES RECIPES HOTSPOTS CONTACT

maandag 14 oktober 2013

The cleanser: fusion smoothie met wortel, sinaasappel en frambozen

Deze cleanser met wortel dronk ik voor het eerst in London. Dit was überhaupt de eerste keer dat ik gepureerde groenten door een rietje naar binnen werkte. Best een naar idee moet ik toegeven, máár ik geloofde mijn vriendinnetje en bestelde vol goede moed de cleanser. Wortel door een rietje is serieus lekker. Het is best clean, maar wel heel healthy. En in deze barre tijden is een vitamineboost nooit weg, toch? 

Op het gebied van groentensapjes zit ik nog behoorlijk in de experimenteerfase dus ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Welke groenten gebruik jij voor door een fruit shake? En welke groenten zijn juist echt not done?

Zo maak je een cleanser
voor twee cleansers
2 wortelen 
2 sinaasappels
100 ml appelsap
125 gram frambozen 

Schil de wortel en hak in stukken. Pel de sinaasappels en doe in parten samen met de wortel, frambozen en het appelsap in de blender. Pureer de boel en that's it. Het kan zelfs als ontbijt, met een lepel chiazaad of lijnzaad. 

En? Valt best mee toch!