HOME ABOUT RECIPES RECIPES HOTSPOTS CONTACT

donderdag 31 oktober 2013

Instagram // oktober


Oktober was weer een maand van uitersten. Zo zaten we vorige week nog met heel Nederland op het terras, terwijl deze week iedereen van zijn fiets waaide. Of woei. Dat weet ik eigenlijk nooit. Afgelopen week zijn alle blaadjes van de bomen gewaaid. Of gewoeid. In ieder geval, het is herfst. 

In oktober kwam ik 's ochtends uit bed voor mijn bakje warme havermout | In oktober maakte ik in het weekend sticky pruimen muesli | En op zondag was het tijd voor lazy sunday met kokos limoenscones met lemon curd en clotted cream |In oktober ontdekte ik notenrepen. Met noten, cranberries en superbessen. Ideaal voor de dagelijkse mental breakdown rond een uurtje of vier | In oktober maakte ik portobello burgers en ontdekte ik het onmogelijke: gezonde friet van wortel | Oktober was de maand waarin ik verhuisde naar mijn nieuwe kamer. Ik hing mijn wordbanner op boven de schouw | In oktober loste koffie nog steeds alles op | In oktober verlegde ik mijn grenzen door een hele boerderijkip te vullen | In oktober at ik Rotterdam de lekkerste vegaburgers (post volgt) bij Burgertrut. Een burger gemaakt van risotto en een wortelburger met gerookte kaas | In oktober kwam mijn droom uit: een huis met hete luchtoven. Dus ik maakte de eerste week in mijn nieuwe huis drie keer een quiche, waaronder een hartige worteltaart met geitenkaas en appel | Tot slot kan pompoen natuurlijk niet ontbreken in deze herfstige maand dus maakte ik pompoensoep met amandelschaafsel en een lepel lobbige kwark |

Dit was mijn maand oktober. Hoe zag die van jou eruit?

instafood instafood
instafood instafood
instafood instafood
instafood instafood
instafood instafood
instafood instafood
instafood instafood
Meer kun je volgen op Instagram @yellowlemontreeblog